lørdag 24. september 2011

Mamma ønsker seg ny HTC

Jeg, som ikke er spesielt dill-dall-jentete, falt pladask for den nye modellen til HTC!

Rhyme

Ok, jeg skal innrømme at jeg liker lilla. Jeg falt også veldig for alt tilbehøret:





Docking, headphones, handsfree og en dingledanglesak som blinker når man får sms eller det ringer. Kanskje på kanten til å være fjortis, men hele inntrykket er for stilfullt for det. Det min mening. Også er det HTC da, jeg har faktisk aldri vært så fornøyd med noen telefon som min HTC Desire.


:sikle:

3 kommentarer:

  1. Lilla! <3 Det må bare bli bra det! :) Kjempefin var den!

    SvarSlett
  2. Den var sååå søt da!

    Jeg elsker min HTC, vel å merke svart, men lilla scene:)

    SvarSlett
  3. Den ser veldig fin ut! Fikk nesten lyst på en jeg også. Dingledangesaken som blinker når man får sms, hørtes veldig kjekt ut :)

    Sv: Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Gleder meg til å følge bloggen din :)

    SvarSlett